Microfly + Storformat = Sant

IMG_9083.jpg

IMG_2850.JPG

Eg fekk eit innfall om at eg gjerne ville gjere flyfoto med storformatkamera. Eg hadde ganske enkelt lyst på det biletmaterialet. Ikkje så lett å få til i praksis, men eg var heldig og kom i kontakt med ein cowboy av ein pilot – og fotograf. (Striking kombo) Bjørn Østrem la ikkje skjul på at det var meiningslaust/galskap/tullete å fotografere med storformat frå eit fly, men var likevel så grei å ta meg med. Det mest utrulige her er at han har skåre ut hol i vindauga på flyet sitt for å fotografere ut av. Eg kunne altså ikkje vore meir heldig med piloten. No har eg vore på tur med Bjørn to gonger, like fantastisk kvar gong. Han lar meg fly, og det heile kjennes som eit Ghibli-eventyr. Eg har vore litt teknisk uheldig begge gonger, men har likevel fått gode resultat som eg har arbeidd vidare med i mørkerommet. Eksempel på dette lenger nede.

img_9100Bjørn fotograferer og flyr. Eg klarar knapt å kjøre bil og skifte radiokanal.

img_9103På den siste turen var det isbre eg var spesielt interessert i.

img_9118Bjørn har nok rett i at dette kameraet ikkje er det beste å operere med i eit microfly.

img_0117

Eg arbeider med kombinasjon av positiv og negativ film og i tillegg maler eg på transparent film som eg legg lagvis. Over vises eksempel på korleis eit resultat av dette kan bli.

Kommenter innlegget

Filed under Uncategorized

Legg att eit svar

