Plenair, Visningsrommet USF

plenair

 

Plenair var ei utstilling eg hadde saman med Erik Friis Reitan på Visningsrommet USF i  april. Både mine og Erik sine arbeid omhandla den optiske og fysiske opplevelsen av fotografi.

_DSC9737Komposisjon 1 og 2, 2015

 

Eg undersøker korleis form kan få mer plass i det fotografiske språket. Fotografi er så likt det me ser heile tida, at det er lett for at ein i møte med eit fotografisk motiv hopper over spørsmålet «kva ser eg på?» og gå rett til «kvifor ser eg på det?» Fordi auga bruker liten tid på å lokalisere kva det ser på vert form i stor grad underordna innhold. Ein av metodane eg arbeider med er å vende fotografi opp ned. Det at auga må bruke tid på å snu motivet gjer at det er eit øyeblikks ugjenkjennelighet og i det øyeblikket vert ein pressa til å i større grad ta stilling til form enn den ein kanskje ellers gjer i møte med fotografi. På den måten prøver eg å abstrahere, men framleis bevare fotografiet sitt språk.  I verket Vindur,  viderefører eg ei form frå eit bilete til eit anna. Alle arbeida mine er produsert i mørkerom, dei fleste ved North London Darkroom. Denne prosessen kan du lese meir om i ein tidligere blogpost: «North London Darkroom, og gleden av fysisk arbeid.» 

 

_DSC9840

_DSC9848Arizona, 2015

 

_DSC9955Vindur, 2015

 

_DSC0006

_DSC9828 copyTaakefjell, 2015

 

 

Artist-talk

IMG_5142

Mot slutten av utstillingperioden hadde me ein artist-talk der Vilde Salhus Røed var moderator. Me snakka om utstillinga som heilhet, arbeidsmetoder og samarbeidet vårt. Til slutt hadde me ein runde der me snakka om kvart enkelt verk. Det var godt oppmøte, og det vart ein fin samtale mellom oss og publikum.

IMG_5167 IMG_5177

 

Fleire av verka frå denne utstillinga er å finne med salgsinformasjon på Kunstguide.no. Ta gjerne kontakt om du lurer på noko.

Dokumentasjon av utstillinga er gjort av Erik Friis Reitan, og dokumentasjon av artist-talk er av Fredrik Rysjedal.

Éin kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Plenair, Visningsrommet USF

  1. alfedgar

    Ser veldig bra ut. Beklager at jeg gikk glipp av denne utstillingen.


    Alf

Legg att eit svar

