Sommerfest på Radøy Kunstsenter

installasjonbw21. juni hadde BEK (Bergen Senter for Elektronisk Kunst)  og BKFH (Bildende Kunstneres Forening Hordaland) sommerfest på Radøy Kunstsenter.  I den anledning viste eg ein installasjon med to fotografi i lyskassar. Bileta er vist i feil retning (180 og 360 grader), noko eg har vore lysten på a arbeide med ei stund. Eg syns det er deilig å sjå fotografi på denne måten fordi nye former oppstår og auga må arbeide ekstra for å tolke det. Det var fint og litt morsomt å observere publikum, automatisk ville mange snu hovudet oppned for å sjå biletet rett.

vei Eg var spent på korleis boksane ville fungere i lyset. Eg passa på å plassere dei i skuggen for at lyset skulle synast på dagtid. Det viste seg å fungere veldig fint når lyset svann litt etter litt utover kvelden. Ei dame kommenterte at det var som at fotografia vart framkalla iløpet av kvelden. installasjonkveld

 

Kommenter innlegget

Filed under Uncategorized

Legg att eit svar

